Daca ați vizionat filmul „Anger Management” cu Adam Sandler si Jack Nicholson, atunci știți probabil despre ce este vorba. Managementul furiei se refera la cunoașterea trigerilor de furie si cel mai important, să inveți cum să te descurci într-o manieră pozitivă. Nu este vorba despre îmbutelierea sentimentelor sau de păstrarea lor, deoarece acest lucru nu este sănătos. Este vorba despre a-ți exprima furia, dar în mod corespunzător, a trata în consecință. Rezolvarea problemei cu furia poate fi cel mai greu lucru de făcut pentru unele persoane. La un moment dat, cu toții am avut o clipă de furie incontrolabilă și știm cu toții la ce se poate ajunge. Dacă nu invățăm cum să ne controlăm furia si să ne descurcăm constructiv, aceasta ne poate provoca multe probleme in viață. În acest articol dorim să vă arătăm cum să faceți față provocărilor de furie. Vă vom învăța cum să vă acceptați furia și să o gestionați cu cel mai bun rezultat posibil, astfel încât nici dvs. sau un apropiat nu va fi rănit.

1. Gasește o soluție

În loc să vă concentrați pe motivul din spatele furiei, încercați să vă concentrați pe găsirea unei soluții pentru aceasta. Dacă un coleg de muncă lovește puternic și constant butoanele tastaturii, încercați să le vorbiți și să rezolvați problema în mod constructiv. Dacă copilul tau acționează neplăcut și te înnebunește, găsește-i o activitate care să-l țină ocupat și distrat. Există o soluție constructivă pentru fiecare problemă, trebuie doar să depuneți un efort pentru a vă menține calmul și pentru a o găsi. Amintiți-vă doar că furia nu va rezolva nimic, trage aer adânc in piept, rămâi concentrat și o să depășești momentul.

2. Încearcă să ierți

Cel mai bun leac pentru furie și resentiment este iertarea. Nu lăsați sentimentele negative și furia să vă întrerupă viața de zi cu zi, deoarece acestea nu vor aduce altceva decât mai multă furie si tristețe. Aflați cum să iertați și in cele din urmă uitați de lucrurile care v-au înfuriat în primul rând. Există o lecție valoroasă care trebuie învățată de la a ierta pe cineva care te-a supărat și deodată ce o vei face, îți vei da seama cât de „prost” ai fost că nu ai făcut-o mai devreme. Toleranța ta poate chiar determina persoana care te-a infuriat să-ți reconsidere comportamentul și să încerce să se îmbunătățească.

3. Ascultați muzică

Adesea subestimăm puterea muzicii, dar știința spune că este una dintre cele mai bune metode de a ne menține buna dispoziție. Ascultarea melodiei tale preferate într-un moment de furie și resentimente poate disipa sentimentele de furie și își poate îmbunatății instantaneu starea de spirit.

4. Fii un ascultător mai bun

A fi un ascultător mai bun poate părea lipsit de relevanță atunci când vine vorba de a-ți controla furia, dar cele două sunt de fapt foarte conectate. Îmbunătățirea abilităților de ascultare vă va îmbunătății abilitățile de comunicare, ceea ce înseamnă că veți preveni neînțelegerile și argumentele care duc adesea la furie și resentimente. Ascultarea oamenilor din jurul tău îți va construi relația cu ei, va crește încrederea și astfel va preveni gândurile și emoțiile negative.

5. Numără până la 10

Acesta este un truc pe care l-am auzit cu toții când eram copii, dar mulți dintre noi cred că nu este efectiv eficient. Ei bine, a număra pana la 10 înainte de a-ți exprima furia este de fapt o tactică foarte bună. Răspunsul la mânie, neurologic, durează doar 2 secunde, ceea ce înseamnă că 10 secunde este suficient pentru a vă reconsidera răspunsul și a preveni o reacție la tensiunea momentului.

6. Practicați tehnici de relaxare

În sfârșit vă sugerăm să încercați câteva tehnici de relaxare. Există lucruri precum respirația profundă și imagini relaxante care pot avea un efect cu adevărat pozitiv asupra furiei tale și te pot ajuta să te calmezi în câteva minute. Încercați să respirați adânc din diafragmă și repetați cuvinte liniștitoare în timp ce o faceți. Vizualizați imagini care promovează relaxarea și inspiră gânduri fericite. Meditația si yoga vă pot ajuta, așadar le puteți incerca.