Google promovează, joi, proba de canoe slalom de la Jocurile Olimpice, printr-un nou logo interactiv, în care utilizatorul poate pune în mişcare ambarcaţiunea, pe care trebuie să o aducă cât mai repede la linia de finiş, trecând prin mai multe porţi.
 Proba de canoe slalom este susţinută în mod regulat la Jocurile Olimpice de Vară din 1992, fiind însă introdusă în 1972.

Aceasta face parte din probele de caiac-canoe, care se împart în două discipline: slalom şi sprint. Probele sunt notate în funcţie de ambarcaţiunea folosită şi numărul de sportivi care o ocupă, astfel : C-1, C-2, K-1, K-2. La slalom, probele sunt: canoe simplu şi dublu masculin, caiac simplu masculin şi caiac simplu feminin. La sprint, caiacul poate fi ocupat şi de patru sportivi sau sportive, iar cursele se ţin pe o distanţă de 200 sau 1.000 de metri, la caiac şi canoe, la bărbaţi, şi de 200 sau 500 de metri, la caiac, la femei.

Probele de caiac-canoe fac parte din sporturile olimpice din 1936. În clasamentul ţărilor cu cele mai multe medalii, pe primele trei locuri se află Rusia (Uniunea Sovietică), cu 29 de medalii de aur din 51, Germania, cu 25 de medalii de aur dintr-un total de 55, şi Ungaria – 19 de aur, însă cele mai multe medalii – 71.

Jocurile Olimpice de Vară de la Londra s-au deschis pe 27 iulie şi se desfăşoară până pe 12 august.

Google îşi schimbă frecvent logoul pentru a marca evenimente importante şi a omagia personalităţi din diverse domenii.

 

 

Sursa : www.mediafax.ro



About Post Author

Lasă un răspuns