Compania Live Nation, cel mai mare promotor de concerte din lume, a anunţat că a rambursat, până în prezent, cumpărătorilor de bilete peste 80 de milioane de dolari, iar platforma Ticketmaster, aproximativ 400 de milioane de dolari.

Din cauza pandemiei de Covid-19, peste 8.000 de concerte şi festivaluri ale Live Nation au avut de suferit – 6.500 au fost amânate, iar 1.500 au fost anulate.

Compania a revizuit recent politica de rambursare, după ce a primit numeroase critici. Ticketmaster, serviciul ei de vânzare de bilete, a raportat că aproximativ 50.000 de evenimente de pe platformă au fost afectate de pandemie. A fost primită autorizaţia de rambursare în cazul a 60% dintre evenimentele anulate sau reprogramate.

Preşedintele şi CEO-ul Michael Rapino a transmis săptămâna aceasta un memoriu echipei, clarificând noile reguli şi practici.

În documentul citat miercuri de Variety se arată că Live Nation a returnat deja peste 80 de milioane de dolari, iar Ticketmaster, aproximativ 400 de milioane de dolari.

Referitor la rambursările Ticketmaster, a fost precizat: „Este important să amintim tuturor că Ticketmaster este o platformă şi nu deţine bani din vânzările clienţilor. Pentru a emite rambursări, Ticketmaster trebuie să obţină mai întâi aprobarea şi fonduri din partea clienţilor noştri. Aceşti organizatori de concerte, festivaluri şi jocuri stabilesc politica rambursării, iar Ticketmaster facilitează serviciile ca atare”.

Rapino a recunoscut că extinderea perioadei de izolare a întârziat reacţia companiei. „Într-un mediu normal, gestionarea schimbărilor unui show reprezintă de obicei un proces rapid, dar la această dimensiune a perturbării sunt multe turnee în aşteptare pe fundalul incertitudinii privind momentul în care vor fi ridicate restricţiile la nivel local”, a mai spus el.

Lasă un răspuns