Multi dintre antreprenori isi denumesc start-up-urile dupa numele cainelui sau pur si simplu aleg un cuvant fara sens, tocmai pentru ca vor sa contruiasca un brand caramida cu caramida.

Primul nume al micro-retelei de socializare Twitter era "Status", scrie Business Insider. Fondatorii ei s-au folosit de dictionar pentru a gasi un nume care sa insemne valva si sa creeze sentimentul pe care il ai atunci cand iti suna telefonul. Asa ca au ajuns la cuvantul "’twitch", adica miscarea pe care o produce telefonul cand vibreaza. Insa, din punct de vedere al brandului, numele nu era atat de inspirat. Asa ca au ajuns la "twitter", un cuvant ce descrie sunetul ciripiturilor pasarilor.

In schimb, numele producatorului de jocuri virtuale Zynga vine chiar de la numele catelului fondatorului acestuia Mark Pincus.

Google provine din termenul matematic "googol", numarul unul urmat de o suta de zerouri. Insa, la inceputuri, Sergey Brin si Larry Page denumisera motorul de cautare "Back Rub".

Numele Yahoo! a fost inspirat de Calatoriile lui Gulliver. Fondatorii companiei, Jerry Yang si David Filo au numit compania, initial, "Jerry’s Guide to the World Wide Web", dar au pastrat doar acronimul Yahoo.

Skype se numea la inceput "Sky peer-to-peer". Pe parcurs a trecut la "Skyper" si apoi la Skype.

Steve Jobs s-a inspirat din viata la ferma atunci cand si-a denumit compania Apple.

Zeita din mitologia greceasca Pandora a fost cea care i-a inspirat pe fondatorii companiei, ce opereaza mai multe posturi de radio pe internet, sa o denumeasca asa. Numele ei inseamna "inzestrat".

Bob Parsons a fondat GoDaddy in 1997 si i-a pus numele Jomax Technologies. Doi ani mai tarziu, intr-o sedinta a angajatilor s-a ajuns la numele Big Daddy, dar domeniul era deja inregistrat asa ca ideea s-a trasformat in GoDaddy.

Numele platformei de video-on-demand Hulu a fost ales dintr-o lista intreaga de posibile denumiri. In mandarina, Hulu inseamna "plosca", iar in traditia veche – recipient in care sunt tinute lucrurile pretioase.

Sursa: incont

Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns