ReÅ£eaua de socializare LinkedIn, destinată relaÅ£iilor profesionale, a urcat în luna iunie pe locul al doilea în acest sector în Statele Unite, după cei de la Facebook, dar înaintea MySpace, urmată îndeaproape de platforma de microblogging Twitter, indică un studiu dat publicităţii de ComScore ÅŸi citat de AFP.

"MarkSursa: Reuters

În iunie, LinkedIn a înregistrat 33,9 milioane de vizitatori unici (o creÅŸtere de 1,5 la sută lunar), cu mult în urma Facebook (160,9 milioane de vizitatori unici, +2,3 la sută), dar chiar în faÅ£a celor de la MySpace (33,5 milioane de vizitatori,-4 la sută). Twitter a cunoscut progresia cea mai rapidă, +13,5 la sută, ÅŸi a avut 30,6 milioane de vizitatori. ComScore a precizat că datele la nivel mondial nu sunt încă disponibile pentru luna iunie.


Facebook, care ar putea să fie listat la bursă începând de anul viitor, Twitter, bănuit de aceleaÅŸi intenÅ£ii, ÅŸi LinkedIn, intrat pe piaÅ£a bursieră în luna mai, sunt considerate cele mai profitabile valori ale noilor tehnologii. În schimb, MySpace, mult timp vârf al acestui segment, a fost cedat pentru un preÅ£ derizoriu, estimat de presa americană la circa 30 de milioane de dolari, de către grupul media News Corp. care plătise pentru el 580 de milioane dolari în 2005.

sursa: agerpres


Lasă un răspuns