Catherine a făcut senzaÅ£ie pe plan mondial după ce s-a afiÅŸat cu o Å£inută făcută în România

Succesul rochiÅ£ei făcute într-o făbricuţă din Ferentari a eclipsat deja notorietatea în materie de stil a lui Michelle Obama, susÅ£ine Daily Mail. Dacă până de curând orice purta Prima Doamnă, devenea rapid cel mai vândut produs, iată că rochiÅ£a de Ferentari a ajuns să scrie istorie.

Rochia Shola, creată de brandul Reiss, nu mai există în nici un magazin din lume. Åži asta la doar o săptămână jumătate de la afiÅŸarea ei la Palatul Buckingham.

Rochia este produsa la firma bucureşteană Rimcor Ex, de croitoreasa Iuliana Haita, de 44 de ani.

PrinÅ£esa Catherine a dat 175 de lire sterline (n.r. 840 de lei) pentru a o purta la întâlnirea cu Barack Obama ÅŸi soÅ£ia acestuia. După acest eveniment, vânzările brandului Reiss au crescut cu 500%.

După ce stiliÅŸtii din lumea modei au apreciat stilul prinÅ£esei în dauna celui al „doamnei de 3 miliarde de dolari", Catherine a devenit numărul 1 în materie de eleganţă, la nivel mondial.

„O rochie Reiss a ajuns să coste 1.000 de dolari. La licitaÅ£ii pe Internet poate ajunge ÅŸi la 5.000 de dolari. Casa de modă Reiss nu mai are nici un produs pe stoc", a declarat un reprezentant Reiss Fashion.

În România, valoarea de producÅ£ie a rochiei e de 15 £, adică 72 de lei. Åži asta pentru că mâna de lucru este plătită cu doar 0,99 £ pe oră (n.r. 4,74 lei).

Reporterii britanici au descoperit că preÅ£ul de desfacere al rochiei era exact salariul pe o lună al croitoresei Iuliana Haita, de 44 de ani, cea care a ÅŸi confecÅ£ionat îmbrăcămintea.

„Este într-adevăr uimitor să aud că unul dintre lucruÅŸoarele zămislite de mâinile mele a ajuns într-o sală de bal undeva, în lumea asta”, a declarat Iuliana Haita. Firma e condusă de Ioan Palea, de 59 de ani, ÅŸi respectă normele de producÅ£ie europene.

Michelle Obama

CreaÅ£iile vestimentare marca J Crew purtate de Michelle Obama au adus câÅŸtiguri de 3 miliarde de dolari, după  ce Prima Doamnă a lansat  brandul în 2008.


Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns