Revista Variety, una dintre cele mai vechi şi mai respectate surse de informaţii din industria de divertisment americană, a fost vândută de compania britanică Reed Business Information grupului de presă american Penske Media Corporation (PMC).Finalizarea tranzacţiei între compania care deţinea această publicaţie, Reed Business Information, şi noul proprietar, Penske Media Corporation, a fost anunţată marţi de cele două societăţi.

Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică.

 "Începând din 1905, Variety a fost una din principalele surse de informare din lume despre sectorul divertismentului şi este în prezent una dintre cele mai cunoscute mărci de presă" , a declarat Jay Penske, cel care controlează compania PMC, noul proprietar al Variety.

El a precizat că planul companiei PMC este de a creşte prezenţa mărcii Variety în alte medii, precum internet, televiziune, pe telefoanele inteligente, dar şi pe pieţele internaţionale.

PMC este un grup de presă care desfăşoară operaţiuni pe internet, având sediul central la Los Angeles. Compania PMC este deţinută de Jay Penske, care este preşedinte şi CEO al acestui grup de presă. În afară de revista Variety, PMC mai deţine site-urile Boy Genius Report, Deadline.com, OnCars.com, HollywoodLife.com, Movieline, MailTimes şi TVLine.

  Revista Variety, una dintre cele mai vechi şi mai respectate surse de informaţii din industria de divertisment americană, a fost scoasă la vânzare în luna martie a acestui an, după cum au anunţat, la momentul respectiv, compania Reed Business Information (RBI). RBI, care a deţinut Variety din anul 1987, a luat decizia de a vinde revista în concordanţă cu strategia sa din ultimii trei ani, care vizează despărţirea grupului RBI de publicaţiile americane tipărite.

 

Cititi mai mult pe : http://www.mediafax.ro/cultura-media/revista-variety-considerata-o-biblie-a-showbiz-ului-hollywoodian-a-fost-vanduta-10186800

Sursa : http://www.mediafax.ro

 

 

Lasă un răspuns