La 156 de ani de la înființare, casa de modă britanică Burberry va fi reprezentată și în România de un magazin monobrand. În cele aproape două secole de existență, Burberry a devenit una dintre cele mai de succes mărci vestimentare din lume, tartanul alcătuit din culorile negru, roșu alb și crem fiind unul dintre simbolurile cele mai ușor de recunoscut în lumea modei.

 

Magazinul Burberry din România va fi deschis pe 1 martie în cadrul complexului Radisson SAS din București, pe o suprafață de 440mp. Franciza se pregătește de inaugurare într-un spațiu plasat pe strada Luterană, sub egida companiei Global Eye Investments, în urma unei investiții de 1,5 milioane de euro.

 

 

 

Marca londoneză este considerată una dintre cele mai de succes din întreaga lume, cu o istorie de 156 de ani și un nume asociat cu haine iconice ale secolului al XXI-lea. Inaugurat în 1856 de către Thomas Burberry, un tânăr de doar 21 de ani, atelierul de croitorie Burberry s-a specializat rapid pe producția de îmbrăcăminte de exterior.

 

În 1880, magazinul anunța invenția gabardinei, un material mult mai rezistent la apă și considerabil mai ușor de purtat decât lâna. Utilitatea sa era recunoscută la scară largă în primii ani ai secolulului al XX-lea, odată cu primele expediții către Polul Sud și Antarctica în cadrul cărora temerarii erau protejați de îmbrăcăminte Burberry. Mai târziu apărea trenciul, piesa vestimentară produsă pentru echiparea soldaților în 1914 și, odată cu el, tartanul crem alcătuit din liniile negre, albe și roșii, folosit pentru căptușeală. Desenul a ajuns să reprezinte Burberry chiar mai bine decât cavalerul călare, logo-ul oficial al mărcii, fiind utilizat intensiv în aproape toate produsele companiei, de la încălțăminte la parfumuri.

 

 

 

Sursa: StyleReport

Lasă un răspuns