Open Air Blues Festival Brezoi – Vâlcea 2019, ce se desfăşoară în parcul central Brezoi, în oraşul Brezoi, judetul Vâlcea.
1. Acces
1.1. Accesul în parc este permis în perioada 18.07.2019 – 21.07.2019, conform programului zilnic anunțat, respectiv: Joi incepând cu orele 13:30, Vineri, Sâmbătă și Duminică începând cu orele 10:00. Concertele încep la ora 16:00.
1.2. Accesul zilnic în locație se realizează pe bază de invitație, abonament sau bilet zilnic. Posesorii de abonamente la festival sunt rugați să își preschimbe abonamentul cu o brățară de acces în Festival și să își păstreze brățara de acces pe perioada celor 4 zile de eveniment. Brățările nu se înlocuiesc în caz de scoatere sau distrugere intenționată.
1.3. Accesul la Festival se face în limita locurilor disponibile, conform prevederilor legale în vigoare, prioritate și acces garantat având posesorii de abonamente. Organizatorii pot decide în orice moment sistarea vânzării de bilete zilnice la casele de bilete ale Festivalului sau sistarea temporară sau permanentă a accesului în festival, în situația în care capacitatea totală a fost atinsă sau în orice altă situație considerată necesară de către organizatori sau de către autorități.
1.4. Accesul minorilor sub 12 ani este gratuit pe toată perioada festivalului, numai dacă aceştia sunt însoţiţi de un părinte/reprezentant legal sau convențional posesor de bilet valabil şi cu respectarea integrală a prevederilor din Regulament cuprinse la art. 1, 2 și 3.
1.5. Accesul la Festival impune o ținută decentă și un comportament adecvat, astfel încât toți vizitatorii să se bucure de o experiență plăcută. Organizatorii îşi rezervă dreptul de a nu permite accesul în festival celor care refuză controlul de securitate sau persoanelor care sunt suspecte de punerea în pericol a celorlalți participanți sau a bunei desfășurări a Festivalului. Fiecare participant este răspunzător pentru pagubele provocate.
1.6. Accesul nu este permis pe role, biciclete și skateboard-uri. Participanții care vin cu astfel de mijloace de transport le vor lăsa la porțile de acces în Festival, pe răspundere proprie, Organizatorul nefiind responsabil de pierderea, distrugerea sau furtul acestora.
1.7. Accesul cu animale de companie nu este permis.
1.8. Persoanele cu dizabilităţi certificate au acces gratuit cu însoţitor sau fără, în baza unui certificat VALID (este acceptată şi copia acestuia).
1.9. Nu este permis accesul cu aparate de fotografiat și camere de filmat profesionale sau semi-profesionale. Organizatorii vor avea o echipă foto-video proprie ce va realiza fotografii și filmări pe toată durata festivalului. Accesul în cadrul festivalului presupune un acord implicit de a apărea în fotografiile sau filmările realizate de organizatori și folosite în scop de promovare a evenimentului, atât de către Organizator, cât și de partenerii acestuia sau de mass-media care va difuza materiale despre eveniment. Cei care doresc să fie scoși din fotografiile publicate sunt rugați să trimită un email pe asociatia.mentor.rock.valcea@gmail.com și vor primi un răspuns în decurs de 3 zile lucrătoare.
1.10. Nu este permis accesul în incinta Festivalului cu umbrele, bagaje voluminoase, selfie stick-uri, steaguri, laser pointer, lanțuri, bastoane, cu obiecte ascuțite, artizanale sau nu, și nici cu materiale inflamabile sau pirotehnice sau de altă natură (artificii, fumigene, vuvuzele etc.). Aceste măsuri sunt luate de Organizator pentru a putea asigura o experiență de festival cât mai plăcută, cu vizibilitate buna la scena, precum și pentru a nu pune în pericol sănătatea și integritatea fizică a participanților. Pentru a vă apăra de ploaie, Organizatorul recomandă folosirea pelerinelor special concepute pentru astfel de cazuri. Organizatorul poate decide sa permita accesul in zona de festival persoanelor a caror stare de sanatate necesita utilizarea unora dintre obiectele mentionate si pot face dovada acestui lucru prin documente emise de medicul specialist sau de familie.
1.11. Nu este permis accesul cu apă, mâncare, băuturi răcoritoare sau alcoolice si substanțe interzise. Organizatorul pune la dispoziția participantilor o zonă foarte bine aprovizionată cu o gamă variată de mâncare și băutura.
2. Desfășurarea Evenimentului
2.1. Din momentul intrării în incinta evenimentului, participantul ia la cunoștință prezentul Regulament și și-l asumă în totalitate.
2.2. Participarea la eveniment se face pe proprie răspundere, participanții declarând că sunt apți din punct de vedere fizic și psihic. Astfel, persoanele cu afecțiuni psihice sau fizice, pentru care zonele aglomerate, zgomotele puternice, efecte speciale sonore, vizuale şi audio, reprezintă risc, își asumă întreaga răspundere pentru prejudiciile ce le-ar putea suferi prin participarea la eveniment.
2.3. Organizatorul va anunța în prealabil orele concertelor din cadrul evenimentului. Orarul poate suferi modificări din motive independente sau din voința Organizatorului, fără să fie obligatoriu notificarea participanților și fără ca aceștia să poată solicita repararea unui eventual prejudiciu astfel suferit.
2.4. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica programul muzical. În cazul modificării programului muzical, fie din voința Organizatorului, fie din cauza unor factori externi, Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri sau rambursarea prețului aferent biletului achiziționat.
2.5. După ce participantul a primit brăţara, Organizatorul nu mai este responsabil pentru integritatea acesteia. Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri datorită pierderii, distrugerii sau scoaterii brăţării.
2.6. Organizatorul nu acordă nicio garanție în legătură cu durata procesului de intrare la Festival sau cu disponibilitatea, conținutul, calitatea și cantitatea programelor și serviciilor din cadrul Festivalului, și exclude în mod explicit rambursarea către vizitator a prețului biletului sau acordarea unei reduceri ulterioare sau plata de daune-interese, despăgubiri sau compensații de orice natură, în acest context.
2.7. În eventualitatea în care Festivalul este anulat sau amânat din culpa Organizatorului, acesta își asumă responsabilitatea de a returna sumele aferente biletelor, integral, în termen de 30 de zile de la momentul anulării/amânării Festivalului.
3. Sistem de Plată
Pe perioada Festivalului, în incinta acestuia, achiziționarea de produse se desfășoară asfel:
3.1. Produsele alimentare vor putea fi achiziționate prin plată cash direct la comerciații autorizați de către Organizator, ale căror standuri se vor afla în interiorul zonei de festival
3.2. Băuturile alcoolice și răcoritoare se vor achiziționa prin plată cu jetoane de la barurile din incinta Festivalului. Jetoanele se achiziționează de la punctele de vanzare speciale amenajate în acest scop în interiorul zonei de festival.
4. Securitate
4.1. Problemele urgente pot fi semnalate Organizatorilor prin intermediul oricarui agent de paza aflat în proximitate.
4.2. Pentru situații ce necesită asistență medicală, Festivalul asigură intervențiile de urgență cu ajutorul unor echipaje medicale, la ambulanțele situate în proximitatea zonei de Festival
4.3. Pe perioada Festivalului, vizitatorii sunt rugați să își supravegheze lucrurile și bunurile personale, Organizatorul neasumându-și nicio responsabilitate pentru obiectele pierdute. Desigur, în măsura în care astfel de obiecte sunt găsite, vizitatorii sunt rugați să le ducă la barul principal, aflat lângă cortul ce gazduieste scena a doua a Festivalului. Organizatorul va comunica găsirea acestora prin intermediul paginii de Facebook și va întreprinde eforturile impuse de situație pentru a le returna proprietarilor de drept.
4.4. Intrarea cu obiecte de valoare în incinta festivalului sau lăsarea lor în grija altor persoane rămâne în răspunderea exclusivă a proprietarului. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru pierderea, deteriorarea sau înstrăinarea acestora.
PROGRAM