Netflix a făcut publice cifrele de audienţă privind cele mai populare filme şi seriale disponibile în cadrul platformei, o mutare rară pentru compania americană,

În cadrul ediţiei de anul acesta a conferinţei Code, Ted Sarandos, şeful pe partea de conţinut la Netflix, a afişat două slide-uri cu cele mai populare filme şi seriale după numărul de conturi care le-au vizionat şi numărul de ore alocate de abonaţi.

Astfel, după numărul de conturi care au văzut un film, primele locuri sunt ocupate de Extraction, Bird Box şi Spenser Confidential, cu 99, 89, respectiv 85 de milioane de conturi.

La seriale, primul loc este ocupa de primul sezon din Bridgerton, cu 82 de milioane de conturi, urmat de Lupin Part 1 şi sezonul 1 din The Witcher, ambele cu 76 de milioane de conturi.

De notat că numărul de conturi nu este acelaşi lucru cu numărul de spectatori, întrucât un film ori un serial poate fi vizionat de mai multe persoane care folosesc acelaşi cont.

După numărul de ore alocate, la filme conduce Bird Box cu 282 de milioane de ore, urmat de Extraction cu 231  de milioane de ore şi The Irishman cu 215 de milioane de ore.

La seriale, Bridgerton conduce şi după numărul de ore, cu 625 de milioane de ore, urmat de sezonul 4 din Money Heist cu 619 de milioane de ore şi sezonul 3 din Stranger Things cu 582 de milioane de ore.

Ambele măsurători au fost calculate pentru primele 28 de zile de la publicare. De notat şi faptul că Netflix ia în calcul o vizualizare dacă utilizatorul se uită 2 minute la un film sau un serial, ceea ce poate transforma un film slab, dar cu marketing puternic, într-un fals performer.

About Post Author

Lasă un răspuns