Facebook aduce o mare schimbare fotografiilor de profil şi una care ne arată direcţia către care reţeaua socială se duce tot mai puternic.

   Facebook vrea să câştige cât mai mulţi bani din video, iar asta e mai evident ca niciodată cu ultima schimbare.

    A introdus ca poză de profil videoclipul de şapte secunde.

    Astfel, în caz că te-ai plictisit de vechea ta faţă, acum te poţi filma şi te poţi fixa pe reţeaua socială "în mişcare".

    Funcţionalitatea este testată, deocamdată, pe grupuri mici de utilizatori din Marea Britanie şi SUA, dar va ajunge la toţi utilizatorii, mai devreme sau mai târziu.

    Aşa se întâmplă cu toate noutăţile, fie debutează doar în SUA, fie în Noua Zeelandă. Videoclipurile ca poză de profil vor rula în momentul în care cineva îţi vizitează pagina, iar sunetul se va activa doar în cazul în care clipul este rulat pe întregul ecran.

   Când vine vorba de vizitarea profilului prin aplicaţia de smartphone, fotografia va fi aşezată central, iar sub ea fiecare utilizator va putea scrie o scurtă descriere.

     Informaţiile pe care le vor vedea prietenii când vor intra pe profil vor fi diferite.

    Vei putea personaliza fotografiile care apar în prim-plan, astfel încât mereu să prezinţi tot ceea ce ai mai bun.

    Mai mult, vei putea seta o imagine temporară, pe o perioadă prestabilită de tine.

  Astfel, dacă vrei să pleci în concediu timp de o săptămână, încarci o fotografie, setezi să fie activă doar o săptămână, după care ea va reveni la poza pe care o aveai înainte de plecare.

   Sunt noutăţi interesante şi merită aşteptate.

  Odată cu asta Facebook se pare că sare peste suportul nativ de GIF şi trece direct la playerul de video ultrarapid.

Lasă un răspuns