""

Numeroase companii îşi promovează brandurile, produsele şi serviciile pe internet, inclusiv pe Facebook, creând pagini de profil la care aderă mai numeroşi “fani virtuali”.

Există şi “coloşi” care adună milioane de fani, printre primii numărându-se brandul Starbucks, care are peste 6,8 milioane de fani din lumea întreagă. Jurnaliştii de la cotidianul francez “Le Monde” şi-au pus, însă, întrebarea: “Cât valorează un fan pe Facebook?”

Răspunsul l-au primit de la compania Vitrue, specializată în managementul media, care a descoperit, după efectuarea unui studiu, valoarea medie al unui fan pe Facebook: 3,6 dolari americani.

Studiul a fost efectuat pe un număr de 41 de milioane de fani ai diferitelor companii care au conturi pe una dintre cele mai cunoscute reţele de socializare.

Vitrue a stabilit valoarea unui fan prin studierea accesărilor profilului companiei, în corelaţie cu publicitatea online, informează “Le Monde”.

 

Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns