În 12 zile, albumul nelansat al Mădălinei Manole a ajuns pe primul loc în topul vânzărilor în reţeaua Diverta. Moartea artistei i-a făcut pe români s-o redescopere, iar pe editori să suplimenteze tirajul iniţial al materialului discografic, de 3.000 de exemplare, cu alte 5.000 de bucăţi.

Ştirea despre dispariţia Mădălinei Manole i-a făcut pe români să-i cumpere muzica încă de la primele ore ale zilei de 14 iulie, când a apărut informaţia că artista a murit. 600 de bucăţi ale celui mai nou material discografic "O 9 Mădălina Manole" s-au vândut până ieri în reţeaua Diverta, ceea ce a propulsat albumul nelansat oficial pe prima poziţie în top 10 vânzări, devansându-i pe cel mai bine vânduţi artişti ai momentului – Inna şi Florin Chilian. Mai mult chiar, stocul iniţial s-a epuizat, ceea ce l-a făcut pe retailer să ceară refacerea acestuia.

"De la ştirea care anunţa moartea artistei, ne-am confruntat cu o ruptură de stoc", a declarat pentru Gandul Flaviu Pastor, director de marketing şi comunicare la Diverta.

""

About Post Author

Lasă un răspuns