Compania Marc Jacobs a cerut respingerea procesului intentat de Nirvana în decembrie 2018 pentru copierea unui logo, marcă înregistrată, scrie BBC.

În solicitarea depusă pe 8 martie, la o curte de justiţie din California, avocaţii companiei de modă susţin că Nirvana LLC, entitatea legală a fostei trupe, nu este proprietarul legitim al logo-ului „happy face”, că înregistrarea acestuia ca marcă este invalidă şi că brandul nu a copiat aspecte ale logo-ului care ar putea să se supună legislaţiei dreptului de autor.

În plus, este susţinut că văduva lui Kurt Cobain, liderul trupei, Courtney Love, şi fiica celor doi, Frances Bean, şi-au dat acordul pentru colecţia „Bootleg Redux Grunge”. 

Frances Bean a fost desemnată, în 2017, imaginea oficială a campaniei de promovare a colecţiei de primăvară – vară a brandului Marc Jacobs.

Avocaţii mai susţin că cel care a creat logo-ul a fost Cobain şi că este neclar cum a transferat el proprietatea către Nirvana LLC (care îi include pe Dave Grohl şi Krist Novoselic), precum şi că există discrepanţe în solicitările lor.

Nirvana LLC susţine că Marc Jacobs s-a comportat „opresiv, fraudulos şi răuvoitor”, că a provocat „pagube ireparabile” şi „ameninţă să reducă valoarea licenţelor Nirvana cu licenţele sale pentru produse vestimentare”.

În plus, compania Marc Jacobs este acuzată că a făcut referire la piese celebre ale trupei – precum „Smells Like Teen Spirit”, „Come As You Are” şi „Heart-Shaped Box” – în materiale promoţionale pentru colecţia sa.

About Post Author

Lasă un răspuns