Coloana sonoră „A Star is Born”, semnată Lady Gaga şi Bradley Cooper, a revenit pe primul loc în Billboard 200 după gala premiilor Oscar, unde filmul a fost nominalizat la opt categorii şi a câştigat trofeul pentru „cel mai bun cântec original” – „Shallow”.
Albumul a urcat două poziţii, după a 21-a săptămână de la lansare, când a fost vândut în 128.000 de unităţi, potrivit Nielsen Music.
Aceasta este a patra săptămână neconsecutivă când „A Star is Born” ocupă primul loc în clasamentul american al albumelor, fiind cea mai bună performanţă a unei coloane sonore a unui film live-action de la „High School Musical 2” (2007).
„Thank U, Next” al Arianei Grande a coborât pe poziţia secundă, cu 116.000 de unităţi vândute, după două săptămâni petrecute în fruntea topului.
Rapperul Gunna a înregistrat cea mai bună clasare în Billboard 200 cu „Drip or Drown 2”, care a debutat pe locul al treilea, cu 90.000 de unităţi vândute. Acesta este primul dintre cele cinci debuturi în top 10 al clasamentului.
Pe locul al patrulea s-a clasat Offset şi albumul lui solo de debut, „Father of 4”, care a fost vândut în 89.000 de unităţi în prima săptămână.
Coloana sonoră a filmului „Bohemian Rhapsody”, semnată de Queen, a coborât trei locuri, până pe cinci, cu 61.000 de unităţi vândute în a 19-a săptămână de top.
Locul al şaselea a fost ocupat de interpretul şi compozitorul blues Gary Clark Jr. cu „This Land”, care a fost vândut în prima săptămână în 54.000 de unităţi.
„Harverd Dropout” al rapperului Lil Pump a debutat pe locul al şaptelea, cu 48.000 de unităţi vândute, fiind al doilea album al artistului care ajunge în top 10, după discul omonim din 2017.
A Boogie Wit da Hoodie şi „Hoodie SZN” au ocupat locul al optulea, în coborâre două poziţii, după ce albumul a fost vândut în 37.000 de unităţi în a zecea săptămână de la lansare.
Cântăreaţa Kehlani s-a clasat pe locul al nouălea, cu „While We Wait”, vândut în 34.000 de unităţi în prima săptămână, iar pe locul al zecelea s-a aflat „beerbongs & bentleys” al lui Post Malone, în coborâre trei locuri, cu 33.000 de unităţi vândute în a 44-a săptămână de la lansare.
Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album).