Kaufland România a instituit măsuri suplimentare de igienă, dezinfecție și prevenție în magazine și în sedii, pentru a spori siguranța clienților și a angajaților, a anunțat retailerul. Și Auchan a anunțat măsuri similare.
Astfel, cel puțin o dată pe oră, în magazine sunt dezinfectate toate suprafețele des utilizate de clienți și colegi și obiectele de uz comun, precum cărucioarele de cumpărături, coșurile de mână, mânere, clanțe, balustrade, cântarele de la Legume-Fructe, cleștii de la brutărie, casele Express, casele de marcat în exterior și în interior, POS-urile, mobilierul de la case și Biroul de Informații, butoanele de lift, scările rulante, mesele de la Grill și altele.
Toaletele din magazine și toate spațiile comune ale angajaților sunt dezinfectate în totalitate cel puțin o dată pe oră.
În toate magazinele sunt amplasate stații cu dezinfectant de mâini gratuit, atât în zonele pentru clienți, cât și la casele de marcat și informăm constant cu privire la aceste măsuri. Toți angajații noștri cunosc regulile de igienă și îi încurajăm să le respecte.
De asemenea, pe această cale, rugăm clienții să păstreze distanța de siguranță de 1 metru, să evite cât mai mult posibil folosirea bancnotelor și să opteze pentru plata cu cardul sau cu telefonul.
“În magazine și sediul central au fost alocate echipe responsabile de implementarea măsurilor suplimentare de igienă și prevenție. Am demarat și un set de măsuri pentru a proteja angajații din birouri. De asemenea, am pus la dispoziție și o linie telefonică specială pentru informarea corectă și completă a angajaților”, a mai precizat retailerul.
Kaufland dă, totodată, asigurari că magazinele vor continua să fie bine aprovizionate și că produsele pot fi comandate și prin Glovo, serviciul online de livrări la domiciliu.
Auchan România: Suntem în contact permanent cu autorităţile. Invităm clienţii să cumpere responsabil
Și Auchan România a luat o serie de măsuri suplimentare de prevenţie şi protecţie pentru clienţi în contextul epidemiei de coronavirus, a anunțat directorul de marketing Auchan Retail Romania, Tiberiu Dăneţiu.
Acesta a mai spus că lanțul de retail este în contact permanent cu autorităţile pentru a transpune toate deciziile pe teme de siguranţa sanitară.
Suntem în contact şi coordonare permanente cu autorităţile centrale şi locale pentru a transpune imediat toate deciziile pe teme de siguranţa sanitară, în plus faţă de ce am pus deja în aplicare. Pentru că responsabilitatea aparţine fiecăruia dintre noi, am intensificat comunicarea cu clienţii noştri, plasând afişe de informare publică în cadrul magazinelor despre cum să păstreze igiena şi cum să se protejeze, conform instrucţiunilor autorităţilor, dar şi programelor interne. De asemenea, invităm clienţii să cumpere responsabil, ceea ce au nevoie pentru familiile lor, într-un mod rezonabil, nu influenţaţi de panică”, a declarat Tiberiu Dăneţiu, într-un comunicat transmis de presă.
Încă de acum aproape două săptămâni, Auchan a pus în aplicare progresiv o serie de măsuri suplimentare de prevenţie şi protecţie pentru clienţi, respectiv plasarea la intrare şi în diverse puncte din magazin de dispozitive automate de dozare gel hidroalcoolic dezinfectant, intensificarea operaţiunilor de igienizare a cărucioarelor, a mânerelor coşurilor, a bornelor de plată, a caselor automate, a benzilor şi a POS-urilor de la casele clasice de marcat, dar şi eliminarea testerelor de produse, anularea degustărilor, a evenimentelor in-store.
De asemenea, pentru toate spaţiile au fost verificate sistemele de ventilaţie, iar măsurile de evitare a aglomeraţiei din magazine au constat în informarea clienţilor, dar şi a angajaţilor cu privire la distanţa recomandată pentru menţinerea siguranţei individuale şi creşterea numărului de case deschise, de câte ori este posibil.
În ceea ce priveşte măsurile luate la nivel intern, directorul de marketing precizează că Auchan a constituit un comitet care are rolul de a gestiona situaţia curentă şi de a monitoriza aplicarea măsurilor decise. Angajaţii au fost instruiţi cu privire la riscurile la care este expusă populaţia, dar şi cu privire la măsurile de combatere a lor.
Totodată, retailerul a dispus realizarea unui control al stării generale de sănătate a fiecăruia dintre angajaţi, prin măsurarea temperaturii cu ajutorul instrumentelor de termo-scanare, în momentul venirii la serviciu. În plus, Auchan a limitat deplasările interne şi le-a suspendat pe cele internaţionale, favorizând desfăşurarea de reuniuni la distanţă prin utilizarea mijloacelor moderne de comunicare audio şi video.
“Nu în ultimul rând, luăm măsuri şi pentru a întări efectivul personalului din e-commerce, în aşa fel încât să onorăm cât mai bine comenzile online pe auchan.ro pe care le primim, iar Serviciul Clienţi Auchan şi call center-ul 021.9141 sunt la dispoziţia clienţilor noştri“, a mai spus Tiberiu Daneţiu, director marketing Auchan Retail România.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 3 supermarketuri Auchan şi o reţea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. Retailerul are aproximativ 10.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

Lasă un răspuns