""

Accesul pe TheWorldsMostExclusiveWebsite depinde de numarul de followeri de pe Twitter.

Pentru că se autointitulează cel mai exclusivist site din lume, TheWorldsMostExclusiveWebsite permite foarte greu accesul celor care vor să devină membri, scrie Business Insider. În primul rând, aceÅŸtia trebuie să aibă cont pe reÅ£eaua de microblogging Twitter, iar în funcÅ£ie de numărul de followeri (cei care le urmăresc profilul), ei parcurg mai multe niveluri de acces pe website. EvoluÅ£ia e contorizată prin numărul de imagini cu "uÅŸi", pe care reuÅŸesc să le deschidă datorită numărului mare de followeri. După ce un utilizator ajunge la cea de-a zecea imagine, "este declanÅŸat un eveniment", potrivit jurnaliÅŸtilor americani. Natura acestuia nu este dezvăluită, dar e cert că aceia care au trecut de toate cele nouă uÅŸi au parte de evenimentul promis, care va avea loc în ultima cameră (cea de-a zecea), unde vor interacÅ£iona cu alÅ£i membri asemenea lor (care au reuÅŸit să ajungă la nivelul respectiv).

Când o persoană accesează pentru prima oară site-ul, va întâlni o imagine a unui club VIP. După logarea pe Twitter, administratorii website-ului vor verifica numărul de utilizatori care-i urmăresc profilul. În urma selecÅ£iei, scrie publicaÅ£ia citată, "doar câÅ£iva oameni au ajuns dincolo de prima uşă". Înainte de a calcula numărul de uÅŸi pe care credeÅ£i că le puteÅ£i sparge", ar trebui să ÅŸtiÅ£i că unora dintre cele mai mediatizate vedete li s-a "închis uÅŸa în nas" de la a doua, a treia încercare.




""

""

Un record l-a stabilit Ryan Seacrest, gazda ÅŸi amfitrionul emisiunii "American Idol", care datorită celor 4.669.832 de followeri a ajuns la cea de-a ÅŸaptea uşă. Există însă ÅŸi excepÅ£ii. De exemplu, unul dintre cititorii Business Insider, a cărui identitate nu a fost făcută publică, a reuÅŸit să găsească imaginile tuturor celor 10 uÅŸi. Deocamdată nu se ÅŸtie în ce scop a fost creat site-ul. "Acesta este, probabil, doar un truc de marketing inteligent", scrie sursa citată. Fotografiile cu uÅŸi aparÅ£in fotografului Marc Sullivan.

În continuare, vă prezentăm imaginile cu cele 10 uÅŸi, precum ÅŸi numărul de followeri de care aveÅ£i nevoie pentru a pătrunde în camerele respective. Business Insider a menÅ£ionat ÅŸi numele câtorva useri. În rândul acestora, în funcÅ£ie de ID-ul ales, pot fi recunoscute personalităţi ca PrinÅ£ul Amukamara (o celebritate a fotbalului american), George Lopez, moderatorul unui talk-show de televiziune, dar ÅŸi Universitatea Hardvard care a ajuns "abia" la a treia cameră. Dacă pentru primele ÅŸapte camere, se cunoaÅŸte numărul de followeri necesar pentru a deschide uÅŸile acestora, începând cu a opta , acesta nu poate fi precizat.

""

Prima cameră

""â

A doua cameră – 5.000 Followers. Printre cei care au "deschis-o" sunt (@JonahPeretti, @BuzzFeed, @PrinceAmukamara)

""

A treia cameră – 25.000 Followers (@PopEater, @DanZarrella, @HarvardUniversity)

""

A patra cameră – 100.000 Followers (@ChristianSiriano, @RyanHiga, @GuillermoCatalano)

""

A cincea cameră – 500.000 Followers (@GeorgeLopez)

""

A ÅŸasea cameră – 1.000.000 Followers (@RyanSeacrest)

""

A şaptea cameră5.000.000 Followers

""

A opta cameră

""

Ultima cameră – deschisă – ÅŸi pregătită pentru "cei mai urmăriÅ£i".


Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns