BMW 328 este considerată de către mulÈ›i drept una dintre cele mai frumoase È™i mai performante maÈ™ini sportive din anii ’30. La aniversarea de 75 de ani de la lansarea primului 328, compania bavareză a lansat un nou model aniversar prin care sărbătoreÈ™te trei sferturi de secol de excelență automobilistică.

 

Lansarea a avut loc în apropierea circuitului Mille Miglia, în Italia, locul unde primul BMW 328 a stabilit recordul pentru viteza medie pe circuit, record care nu a fost învins nici până în ziua de azi. Noua ediÈ›ie, BMW 328 Hommage doreÈ™te “să aducă un omagiu pasiunii È™i inventivității creatorilor modelului original”, explică Karl Baumer, CEO al BMW Group Classic. “Ei au creat o maÈ™ină care este considerată un punct de referință în istoria automobilului”, a adăugat Baumer.

 

""

 

BMW 328 Hommage transpune valorile modelului original într-o maÈ™ină sportivă avangardistă care beneficiază de toate progresele tehnologice ale prezentului, la fel cum a fost È™i modelul original la vremea lui. Noul coupe reprezintă o schimbare importantă pentru companie, fiind prima maÈ™ină creată în mod expres pentru a fi cât mai uÈ™oară. Cu o greutate de doar 780 kg, bolidul este construit parÈ›ial din plastic ranforsat cu fibră de carbon, un material recunoscut pentru raportul excelent între greutate È™i stabilitate, mai durabil È™i mai uÈ™or decât aluminiul.

 

Designul exterior È™i interior reprezintă o reinterpretare modernă a liniilor primului model 328. La exterior, elementele din fibra de carbon sunt evidenÈ›iate È™i, la fel ca È™i BMW 328 1938, maÈ™ina nu are uÈ™i. Grila frontală are aceeaÈ™i formă îngustă ca È™i modelul original, unul dintre primele BMW-uri care au adoptat acest detaliu estetic care, în forma sa evoluată, a devenit sinonim cu marca. În interior, panoul de instrumente afiÈ™ează informaÈ›iile importante pe două terminale iPhone susÈ›inute de suporturi speciale.

 

""""

 

BMW nu a făcut publice informaÈ›ii detaliate despre motorizarea noului 328 Hommage, menÈ›ionând doar că este folosit un motor de 3.000 de centimetri cubi cu È™ase cilindri.


About Post Author

Lasă un răspuns