La Targul de Turism al Romaniei, care a avut loc in perioada 25-28 februarie la Bucuresti, am lansat oficial site-ul statiunii Mamaia, Calendarul de Evenimente Mamaia 2016, materiale de promovare Mamaia si Sat Vacanta (pentru prima data) si am oferit, in premiera, agentiilor de turism din Romania materiale de promovare si totem-uri Mamaia Style, ce vor fi expuse in agentiile de turism din Romania.


                                   

    Astazi incepe distributia seturilor de promovare a staţiunii Mamaia catre Hotelierii si agentii economici din statiunea Mamaia.


                                   

 

     Seturile de promovare pe care le primesc, pentru prima oara, hotelierii din Mamaia includ, pe lângă totem-ul Mamaia Style, broşura generală a staţiunii – in limbile romana, engleza, ebraica, italiana, germana, turca ( urmeaza in rusa si araba), pliantul de promovare a Cluburilor din Mamaia (nightlife), pliantul cu Calendarul de evenimente ale verii 2016 ( IN PREMIERA), pixuri inscriptionate cu logo-ul Mamaia Style, DVD-uri cu filmul oficial al staţiunii.


                                    

   

     Toate aceste materiale de promovare au fost realizate din bugetul provenit din Taxa de Promovare a statiunii Mamaia – Sat Vacanta, intr-un proiect aprobat si realizat de membrii Comisiei Taxa Promovare Mamaia, Comisie ce functioneaza in cadrul Asociatiei de Promovare si Dezvoltare a Turismului Litoral-Delta Dunarii si din care fac parte agentii economici din statiunea Mamaia si Satul de Vacanta.


                                    =

   

    Primii agenti economici care au confirmat si primesc astazi seturile de promovare sunt: Hotel Aurora, Hotel Doina, Hotel Iaki, Hotel Del Mar, Hotel Condor, Hotel Riviera, Hotel Dorna, Hotel Alma, Hotel Bavaria Blu, Restaurant Don Corleone.

About Post Author

Lasă un răspuns