Ca să se simtă mai importanţi, şoferii de protocol nu se mai numesc şoferi ci "car managers". Vezi mai jos 8 dintre cele mai ciudate titulaturi trecute pe cărţile de vizită ale corporatiştilor.
– Secretarele de la recepţia unei mari agenţii de publicitate au o funcţie neobişnuită în companie, se numesc "specialiste în prima impresie";
– Cei care lucrează în magazinele Apple şi te ajută să îţi alegi un iPad au trecută ca titulatură pe cărţile de vizită denumirea de "genius";
– Dacă vei comanda ceva de mâncare în lanţul de restaurante Subway, vei fi servit de un "Sandwich Artist";
– O companie de arhitectură a inventat o poziţie responsabilă cu buna dispoziţie a angajaţilor; cel care trebuie să identifice metodele de teambuilding cele mai potrivite se numeşte "Chief Fun Officer";
– Angajatul din departamentul de comunicare al unei companii de consultanţă care face discursurile şi prezentările directorului general poartă titulatura de "scriitor corporatist";
– În funcţie de produsul care te interesează într-un magazin american de bricolaj, vei fi ajutat de "Doamna Marmură", "Doamna Gresie" sau "Doamna Faianţă";
– Cel care creează strategia şi campaniile de social media ale diverselor firme, lucrând într-o agenţie media, poartă titulatura de "director povestitor".
– O companie IT cu multă inventivitate a creat funcţii demne de cinematograf pentru programatorii seniori: "PHP Ninja";
Sursa: Realitatea